PerfecT_Ms** Postado Março 10, 2011 Compartilhar Postado Março 10, 2011 Li sobre um patch que mudará um pouco o ranger. Alguém sabe dizer se esse patch irá vir para gente?==================For those of you who haven't been catching up with the new Ranger balancing: Arrow Storm The area of effect of the skill increases with skill level. Level 1-5: 5x5 Cells Level 6-9: 7x7 Cells Level 10: 9x9 Cells (200+50*s.lvl)*b.lvl/100 Fear Breeze Changed to only work with long ranged attacks. Requires Bow equipped to cast and receive the buff Aimed Bolt The number of hits the skill does to small/medium/large monsters is changed from (2/3/4) to (2-3/3-4/4-5).Unknown distribution (500+50*s.lvl)*b.lvl/100*hits(If snared) bugged on kRO Sak to be (500+50*s.lvl)*b.lvl/100/hits(If snared)*hits(If snared) (So damage is unchanged) don't know about mains. Cluster Bomb The trap can now be placed under a targets feet. Warg Rider SP cost reduced to 2. Warg Dash SP cost reduced to 4. Gives Endure now Damage reduced to 300% Warg Tooth +30*s.lvl damage to Warg skills Warg Strike SP cost 20/22/24/26/28. 200%*s.lvl Warg Bite Skill cooldown time changed to 15 seconds. The skill base duration is reduced to 10 seconds + Tooth. The skill now has a chance of success or failure based on skill lvl and AGI of target, exact chance formula unknown. Duration on players is reduced by (AGI+DEX)/20 400%+200%*s.lvl+100%(if lvl5) Camouflage Skill duration is removed. However, max Crit is +100, and damage +300 mastery. Critical bonus though is not shown on the status menu but adds to Focus Arrow Strike Movement speed penalty stack with Wind Walk, Agi UP and Warg Rider. Need to test if it stacks additively or multiplicatively Has the same "bug" as banding where you will hear the animation sound when a Camouflaged ranger enters the screen or moves. Using skills will not remove it except: Archer: Arrow Shower Attention Concentrate (It reveals in a 3x3 AoE) Hunter: Traps Ranger: Traps Keen Nose (Reveals in an AoE) Item: Sight from Horong Card (Reveals in an AoE) Firing/Icebound Trap You can now place up to two at a time.Fonte: http://forums.irowiki.org/showthread.php?t=66555 Link para o comentário Share on other sites Mais opções de compartilhamento...
Deathwing Postado Março 10, 2011 Compartilhar Postado Março 10, 2011 Deve vir sim, mas estava apenas no servidor de testes coreano. Devem rolar novos balanceamentos ainda. Link para o comentário Share on other sites Mais opções de compartilhamento...
PsychoDoll Postado Março 10, 2011 Compartilhar Postado Março 10, 2011 Cluster pegar no pé e poder colocar duas Fire Traps owns... (meu Renegado agradece... *corre*) Link para o comentário Share on other sites Mais opções de compartilhamento...
mateusinho15 Postado Março 10, 2011 Compartilhar Postado Março 10, 2011 Espero que nesse patch a fire trap não afete os membros do clã. Link para o comentário Share on other sites Mais opções de compartilhamento...
Gnarly Postado Março 10, 2011 Compartilhar Postado Março 10, 2011 Se Bomb Cluster puder ser colocada no pé do inimigo, a Fire Trap ainda será melhor? Link para o comentário Share on other sites Mais opções de compartilhamento...
Arqueiro Selvagem Postado Março 10, 2011 Autor Compartilhar Postado Março 10, 2011 Com essa alterações no servidor coreano ,la teve retorno do npc pra resetar skill e status? Warg Tooth +30*s.lvl damage to Warg skills Warg Strike SP cost 20/22/24/26/28. 200%*s.lvl o que significar esse +30*s lvl do warg tooth ? e esse 200%*s.lvl do warp strike? Link para o comentário Share on other sites Mais opções de compartilhamento...
Gnarly Postado Março 10, 2011 Compartilhar Postado Março 10, 2011 o que significar esse +30*s lvl do warg tooth ? e esse 200%*s.lvl do warp strike?s lvl = skill level Link para o comentário Share on other sites Mais opções de compartilhamento...
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